Cybermed
Registracija Prijava
  • Home
  • Vijesti
  • Centri A-Z
  • Članci
  • Forum
  • Lijekovi
  • Video
  • Zdravstveni djelatnici
  1. Home
  2. Centri A-Z
  3. Hipertenzija (povišeni krvni tlak)

Hipertenzija (povišeni krvni tlak)


Sve o hipertenziji

Što je arterijska hipertenzija?
28.03.2011.
Što je arterijska hipertenzija?
Što uzrokuje hipertenziju?
28.03.2011.
Što uzrokuje hipertenziju?
Čimbenici rizika za hipertenziju
28.03.2011.
Čimbenici rizika za hipertenziju
Simptomi hipertenzije
28.03.2011.
Simptomi hipertenzije
Komplikacije hipertenzije
28.03.2011.
Komplikacije hipertenzije
Dijagnosticiranje hipertenzije
28.03.2011.
Dijagnosticiranje hipertenzije
Liječenje hipertenzije
28.03.2011.
Liječenje hipertenzije
Mjere samopomoći za sprječavanje hipertenzije
28.03.2011.
Mjere samopomoći za sprječavanje hipertenzije

Povezano s hipertenzijom


Laboratorijske vrijednosti i čimbenici rizika za razvoj kroničnih bolesti
24.09.2021.
Laboratorijske vrijednosti i čimbenici rizika za razvoj kroničnih bolesti
Feokromocitom
02.06.2015.
Feokromocitom

Povezani video prilozi

Može li se hipertenzija spriječiti?
30.04.2010.
Može li se hipertenzija spriječiti?
Što je hipertenzija i kako nastaje?
29.04.2010.
Što je hipertenzija i kako nastaje?
Što je ateroskleroza?
28.04.2010.
Što je ateroskleroza?
Liječenje hipertenzije u trudnoći
22.04.2010.
Liječenje hipertenzije u trudnoći
Može li se hipertenzija spriječiti?
30.04.2010.
Može li se hipertenzija spriječiti?
Što je hipertenzija i kako nastaje?
29.04.2010.
Što je hipertenzija i kako nastaje?
Što je ateroskleroza?
28.04.2010.
Što je ateroskleroza?
Liječenje hipertenzije u trudnoći
22.04.2010.
Liječenje hipertenzije u trudnoći
Previous Next

Alati:

  • Forum

Izdvajamo

13.08.2026. 13:12 13.08.2026. 12:55 | The Lancet Neurology | Mr. sc. Dean Delić, med.

Intenzivna kontrola krvnog tlaka smanjuje rizik od ponovljenog moždanog udara

Intenzivno, dugotrajno liječenje snižavanjem krvnog tlaka smanjilo je rizik od ponovljenog moždanog udara za 38%, bez povećanja ozbiljnih nuspojava, kod osoba koje su preživjele intracerebralno krvarenje (ICH), pokazali su rezultati analize više studija.

Intenzivna kontrola krvnog tlaka smanjuje rizik od ponovljenog moždanog udara

12.08.2026. 12:57 12.08.2026. 12:46 | British Journal of Nutrition | Mr. sc. Dean Delić, dr. med.

Mogu li orašasti plodovi pomoći u smanjenju rizika od hipertenzije?

Studija u kojoj je sudjelovalo više od 143.000 ljudi sugerira da otprilike šačica orašastih plodova dnevno može ponuditi najveću korist u snižavanju krvnog tlaka, a veći unos povezan je sa znatno nižim rizikom od hipertenzije (visoki krvni tlak).

Mogu li orašasti plodovi pomoći u smanjenju rizika od hipertenzije?
  • Ftalati mogu doprinijeti visokom krvnom tlaku kod trudnica 11.08.2026.
  • Sojin lizolecitin smanjuje hipertenziju uzrokovanu solju i kognitivni pad 01.08.2026.
  • Povećanje unosa voća i povrća može smanjiti rizik od kardiovaskularnih bolesti 20.07.2026.
  • Visoke doze kofeina iz energetskih pića uzrokuju kardiovaskularnu štetu 19.07.2026.
  • Mediteranska prehrana na biljnoj bazi smanjuje rizik od srčanih bolesti za 26% 25.06.2026.
  • Konzumacija zaslađenih pića u djetinjstvu povezana s rizikom od hipertenzije u odrasloj dobi 22.06.2026.
  • Žvakaća guma sa šećerom može privremeno pojačati blagodati cikle na krvni tlak 19.06.2026.
  • Kontrola krvnog tlaka može biti ključ optimizacije liječenja moždanog udara nakon trombektomije 15.06.2026.
Nazad
1 2 3 ... 43
Naprijed

Najnovije sa foruma:

  • 10.08.2026 20:30 Re: Alergija na kravlje mlijeko Mednamarin
  • 08.08.2026 06:15 Neutropenija Quincy
  • 29.07.2026 10:30 Re: Dlake kod djecaka Ogrtac
  • 15.07.2026 12:00 Re: Akne Roaccutane Ante Perica, dr. med.
  • 29.06.2026 20:45 Re: Napadi placa u vrticu Hana Hrpka, prof. psih.

Naše preporuke:

  • Otkriveno da astrociti izravno reguliraju konsolidaciju pamćenja tijekom spavanja
  • Endometrioza povezana s većim rizikom od dijabetesa tipa 2
  • Konzumacija kave povezana sa zdravijim metabolizmom tijela
  • Intenzivna kontrola krvnog tlaka smanjuje rizik od ponovljenog moždanog udara
  • Mitohondrijski gen RTN4IP1 potiče metastaze trostruko negativnog raka dojke
  • Ultraprerađena hrana povezana s većim rizikom od raka prostate kod muškaraca
  • Disregulirane imunološke stanice potiču skrivenu upalu nakon srčanih udara
  • Smiju li pacijenti s fibrilacijom atrija piti kavu?
  • Impetigo
  • Lepra (guba, Hansenova bolest)

O nama
Tko smo
Autorska prava
Oglašavanje
Pravila o obradi i zaštiti osobnih podataka
Pravila za korištenje foruma
Uvjeti korištenja
Kontakt
Newsletteri
Revija za zdravlje
Mapa stranica
Copyright © 2000 - 2026 Cybermed d.o.o. Sva prava pridržana.