Autor
|
Poruka
|
Dejan Šakoronja, dr. med.
|
12.09.2013. 22:30
Naravno da crni čaj ne umanjuje učinak pilula.
|
Evolet1510
|
18.09.2013. 15:45
Poštovani,
Pijem Lindynette 20 unatrag godinu i pol zoig policističnih jajnika te nemam nikakvih nuspojava, jedino promjena težine u zadnjih 8 mjeseci, ali najvjerojatnije zbog promjene načina života (manje fizičkih aktivnosti).
Danas sam trebala kupiti novu kutiju Lindynetta, da ju sutra počnem piti nakon sedmodnevne stanke, ali mi je medicinska sestra u ordinaciji rekla da je došlo do promjene u cijeni te da sad umjesto skupljih Lindineta mogu uzeti jeftinije, ali istog sastava, Logest tablete. Nisam znala što da odlučim, ali pošto sam studentica bez vlastitih primanja, odlučila sam se prebaciti na Logest, a i med. sestra mi je rekla da da mogu jednu kutiju probati pa vidjeti kako mi one odgovaraju.
Sada čitam po forumima i sve se više bojim da sam učinila pogrešku, jer vidim da Logest puno češće izaziva nekakve promjene, nuspojave, pa vas pitam za savjet. Da li početi s uzimanjem Logesta, da li napraviti pauzu (pričekati mjesec dana dok mogu ponovo kupiti svoje stare pilule), da li uzeti Logeste pa ukoliko mi budu dobre ostati na njima? Još je tu tisuću pitanja, ali za početak bit će dobar i stručni savjet!
Hvala vam lijepa!
|
|
18.09.2013. 22:50
Radi se o istom kontraceptivu. Generički sastav je identičan. Za Logest je manja doplata po kutiji.
|
larisa123
|
19.09.2013. 14:50
Poštovani! Od sljedećeg tjedna krećem vježbati i trening počinje u 8 a ja inače u 15 do 8 pijem pilule. da li mi je bolje popiti pilulu prije treninga ili poslije? ima li to kakve veze s obzirom na veliku fizicku aktivnost?
|
|
19.09.2013. 23:20
Svejedno. Tjelovježba nema implikacija na djelotvornost pilula.
|
anjaaaa
|
22.09.2013. 13:00
Poštovani,
koristim Lindynette 30 i počela sam uzimati antibiotik Augmentin od 1g.
Zanima me da li je potrebna dodatna zaštita tijekom korištenja antibiotika?
Hvala
|
|
22.09.2013. 20:40
Nije potrebna.
|
barbara200
|