Dentalna patologija i endodoncija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 906 | Broj poruka: 2668

Dean Cekić, dr. med. dent.

Stomatološka ordinacija Cekić
Zagreb, Republike Austrije 5


Mostovi


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Iva

06.03.2006. 12:41

Na donjoj čeljusti, s lijeve i desne strane, imam izvađenu šesticu i sedmicu , osmice imaju plombe, te krunice na peticama (metalne).Željela bih stare krunice zamijeniti novima (keramičkim) te napraviti most na obje strane.Da li je to dobra odluka i kakav most mi preporučate?Da li bi mi mogli objasniti kako izgleda postupak izvedbe (da li je potrebno brusiti zube i sl.)?Ukoliko smatrate da ovo ne bi bilo dobro riješenje, molim Vas da mi predložite što bi bilo dobro napraviti.
Unaprijed Vam se zahvaljujem.

dr.sc. Silvana Jukić

24.04.2006. 11:59

Izrada mosta bila bi optimalno rješenje za VAs. Zubi koji nedostaju važni su za žvačnu funkciju. Njihov nedostatak vremenom može dovesti do niza problema: pomicanje i naginjanje susjednih i zuba suprotne čeljusti te posljedično manjak prostora za buduće nadomjestke; bol u žvačnim mišićima i čeljusnom zglobu...
Keramički most je danas postao standard, rijeđe se izrađuju mostovi od ostalih manje kvalitetnih materijala. Takav most se sastoji od metalne osnovice i keramike koja u potpunosti oblaže metal. Estetski učinak je zvrstan, nestručnjaci rijetko prepoznaju da se radi o umjetnom nadomjestku, a taj materijal ne irititra zubno meso.
Postupak izrade je jednostavan. Postojeća krunica se ukloni. Prema procijeni stomatologa u konstrukciju mosta može se uključiti i četvorka koja se u tom slučaju prebrusi. Most koji bi uključivao četvorku je ipak stabilnija konstrukcija. Prebrusi i osmica te se uzmu otisci. Iza toga ide proba metala da se utvrdi da li dobro prilježu na bataljeke zuba i određivanje boje. I zadnja faza je proba gotovog rada i cementiranje mosta nakon eventualnih korekcija u zagrizu ili izgledu.